HTML

további letöltések

2011.03.21. 20:08 fedkvas

azon felindulva, hogy épségben hazaértem kivilágítatlanul (nem, biztos úr, ki voltam világítva, csak vetítek), lábfékkel, ferdén álló kormánnyal, részegen (nem, biztos elvtárs, józan voltam, mint a kék, csak szociális elismerésért hazudok) a szombati ETO - Fradi mérkőzésről - ráadásul győzött a jobbik csapat - további kutakodásba kezdtem, melynek eredménye ez a poszt.
egyrészt.
CAFGUT+BETA - NYOMORÉK KORNÉLALBUM (vagy '05, vagy '06, ifjúsági szekciónk kísérleti alkotása, megaupload link, full album, köszönet érte Denolcnak, aki eljuttatta volt, albumkritika erről Bolondokháza által ITT)
másrészt töltsétek ezeket is, mert aztán a megaupload törölni kezd, náci módra
RICSIGOR - EXKLUZÍV FELVÉTELEK EGY ŰRUTAZÁSRÓL
PHOENIXBETA - FORTISSIMO
CAFGUT - VEKTOR
OLDSCHOOL WRATHPACK

mindezek mellett folyamatban a VANÍLIA ÉGBOLT fellelése, illetve elkezdtem még egy OLDSCHOOL WRATHPACK-ot összeállítani, de eddig karcos a dvd, vagy fátum van a dologban, mindenesetre majd egy update-ben jön


 

Szólj hozzá!

Címkék: beta phoenix veritaz rich zed mrdkzh fed kvas cafgut phoenixbeta fortissimo teljes album ricsigor oldschoolwrathpack

A bejegyzés trackback címe:

https://rewrath.blog.hu/api/trackback/id/tr772760149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása